portakalsekeri Sağlık ocağındaki doktorlar folbiolden başka bir şey yazmıyor zaten. Normalde bir gebenin ya da gebelik planlayan birinin alması gereken folik asit miktarı 400mikrogram, folbiol ise 5 miligram yani normal değerin 10 katından fazla. Folbiolü folik asit anemisi olanlara veriyorlar. Folik asit eksikliği var dediğiniz için bence bunu kadın doğum doktorunuza sorun, ona göre karar verin ne kullanacağınıza. Burada herkes kendi bildiği kadarını söylüyor, sizin özel durumunuzu ancak doktorunuz bilir.