portakalsekeri Merhaba arkadaşlar benim 1 kaybım var parsiyel mol gebelikten dolayı sonrasında pıhtılaşma testi yaptırdım ve 1 genim homozigot çıktı bu gen folik asit eksikliği ile ilgiliymiş. Aralığa kadar yasak gebelik ama folik asit eksikliği olduğu için öncesindn içmeye başlayım dedim sağlık ocağına gittiğimde folbiol yazdı doktor şişkinlik ve halsizlik yapıyor birde folbiolun fazla gr olduğu söyleniyor zararlı vs diye sizin önerdiğiniz varmıdır?
Bilinmiyorcpg portakalsekeri Çok geçmiş olsun. Folidoce 400 mg kullanıyorum ben doktorumun önerisiyle. Her hangi bir sıkıntı yaşamadım ama yine de doktorunuza şikayetinizi söylerseniz belki kendisi başka uygun gördüğü varsa onu verir.🥰
Saftorik portakalsekeri benim de iki kaybım vardı ve gebeliğimi öğrendiğim de Dr um(perinatolog bir profa gidiyordum) folbiol verdi daha sonra bulantım artınca bunun dozajı fazla mı acaba diye sordum bebeğin daha iyi tutunmasını sağlıyor demişti Dr um korkmayın folbiol iyi bir ilaç
Aysenursgr portakalsekeri benimde bir değerimde homozigot çıkmıştı folik asit ile ilgili ve bana methyl folat vermişti doktorum. Şuan çok şükür 24. Haftamdayım daha önce 3 tane erken haftalarda düşüğüm olmuştu. Ne olur ne olmaz coraspin de kullanıyorum. Folatı doktorunuza sorabilirsiniz
bahtnurr1 portakalsekeri gebeliktedir o halsizlik canım ilaçtan mı bi içme gözlem yap. Ben 3.de buldum foliği bende mide yanması yaptı folbiol ve bi ilaç daha en son regenis max iyi geldi ona devam ettim
portakalsekeri Bilinmiyorcpg çok teşekkür ederim onu çok görüyorum kullanan sanırım ondan alacağım 🤭 yazdırılıyormu yoksa direk eczanedenmi alıyorsunuz
Bilinmiyorcpg portakalsekeri Doktorum whatsapp üzerinden söylemişti bunu kullanabilirsin diye bende eczaneden özel ücretiyle aldım, reçete olup olmadığı hakkında bir bilgim yok maalesef🥰
muge1661 Ben solgar marka folacin 400mg kullanıyorum, ilk gebeliğimde de kullandım, şimdi ikinci çoxuk için tekrar başladım, doktorum bana reçetede bu vitamini yazmıştı hep.
portakalsekeri muge1661 teşekkür ederim ilk defa duydum çok bilgim yok ama genelde folidoce görüyorum
portakalsekeri Saftorik çok sağolun evet bi kaç yerde kayıbı olanlara folbiol veriyorlarmış eksikliği tamamlasın diye ama görüyorum yok otizmi arttırıyor yok down sendromu yapıyor aklım karıştı
portakalsekeri portakalsekeri zaten onları okuyunca mg fazla diye yarım içmeye başladım çok öncesindende kullanmaya başlayacağım için birde benim gebelik boyunca folik asit kullanmam gerekiyormuş bu genden dolayı.
Saftorik portakalsekeri nolur işinin ehli olmayanları dinlemeyin eczacılık ya da tıp fakültesi mezunumu bunu diyenler 🤦🏻♀️
portakalsekeri Aysenursgr sağlıkla kucağına al inşallah iğne kullanmıyormusunuz birde folik asit gebelik boyunca kullanacak mısınız
mutlugebeee portakalsekeri hamilelerin günlük alması gereken miktar zaten 400 mcg, folik asit vücutta depolanmadığı için her gün düzenli almak çok önemli🙏🏼 Folbiol ise 5 mg yani almamız gerekenin çok çok üstünde bir doz genelde ağır anemilerde kullanılıyor diye biliyorum. Folidoce veya Z-fol kullanabilirsiniz bende bunları kullandım doktorlarımın önerisiyle. Düzenli kullanıp tahlilleride düzenli yaptırırsanız eksiklik hemen düzelir diye düşünüyorum şu an gebe olmadığınız için sizden vitamin alan bir bebek yok 400 mcg doz sizin açığınızı kapatır bence sonrası zaten malum🥰
gizzzy35 portakalsekeri merhaba 3 sene önce 15 haftalık bebeğimi parsiyel mol yüzünden kaybettim. Şimdi yeniden hamileyim. İmom Omega verdi doktorum. İçeriği çok güzel sorun isterseniz doktorunuza
Hosgeldinbebek gizzzy35 imom omega ben de kullanıyorum doktorum folbiol ile beraber kullan dedi ama ağır gibi geldi hepsi beraber. Siz sadece imom omega mı kullanıyorsunZ
portakalsekeri gizzzy35 geçmiş olsun. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻 bende parsiyel mol gebelik geçirdim 1 yıl beklediniz mi ama ben hiç kalp atışı alamadım 8. haftada kürtaj oldum onuda pıhtılaşmaya bağlıyorum