gizzzy35 portakalsekeri 3 sene oldu :) Ben anca kendimi hazır hissedebildim. 15. Haftaya kadar gitti bizim ama hep kanama yaşadım hep. Zor günlerdi Allah bir daha yaşatmasın ve kimseye de 🙏
Fdnlkmn portakalsekeri hamile olduğumu öğrenir öğrenmez başladım iğnelere benim günde iki tane lupus um yüksek çıkmıştı.corospin folbiol Apikobal ve gynOsitol bunları kullandım tedavi sürecinde.doktor hamile kalana kadar demişti.kesti şimdi.haftaya corospin e tekrar devam edecez dedi.simdilik iyi gidiyor.kan değerlerim güzel yükseliyor.172-514-1075 değerlerim.
Sumeyyems Bana da ilk folbiol başlatmıştı bi doktor. Ama sonra gittiğim doktorlar hep onu bırak çok yüksek mg dediler folbiem başlattılar. Sonra gittiğim doktorlara sorduğumda da hep folbieme devam et dediler.
saadetturkoglu portakalsekeri Benim arkadaşım uzman eczacı bana da folbiol yazdı dr ama arkadaşım doktorların neden hep bu ilacı verdiğine dair veryansın etti daha temiz içerikli ocean folat kullanmamı tavsiye etti onu kullanıyorum ben
Boncuk34 portakalsekeri canım benim doktorum da folidoce önerdi bende folbiol almıştım evde vardı onu içebilirmiyim diye sordum asla onu kullanma otizmi etkiliyor Benim önerdiğimi kullan dedi bende folidoce aldım
Saftorik portakalsekeri nolur işinin ehli olmayanları dinlemeyin eczacılık ya da tıp fakültesi mezunumu bunu diyenler 🤦🏻♀️
portakalsekeri Saftorik yani kimseyi dinlediğim yok ama belki bilen doktoruna danışan vardır diye sormak istedim bende doktora sorup değiştireceğim zaten sadece fikir amaçlı benimle aynı durumda olanlar varmı diye sordum
EsrSvm portakalsekeri Canım en iyisi mi bilmiyorum ama bana 2 ayrı doktor da Folidoce önerdi.Aşılama öncesi tekrar yazdı hatta doktorum.Sgk karşılamıyor ama 40 TL mi neydi galiba yanlış hatırlamıyorsam
portakalsekeri Elmas_ bende merak ediyorum şuan gebe değilim öncesinden içmek için aldım bazen tam bazen yarım içiyorum sizin kayıplarınız neden oldu pıhtılaşma vs mi var
Kurbagaopenkiz portakalsekeri folidoce en iyisi devlet odemiyor 40 liraydi galiba zaten 3 ay kullanilacak en iyisini alin
-Arya- portakalsekeri Doktorum vinalac yazmıştı onu kullanmıştım. Sigorta karşılamıyor sanırım 75 TL ydi fiyatı en son 🌸
Elmas_ portakalsekeri ikisinde de genetik test sahi herşey yapıldı ama bir sorun çıkmadı pıhtılaşma vs folbiol u bende hamile kalmadan aldım günde 1 kullandım hamile kaldıktan sonra da kullanıyorum çok şükür bebeğim şu anlık gayet iyi