Fulya01 100 yazdı doktor içtim biraz once kanam yok suan sadece wcye gttımde toz pembe geliyor peçeyeye camaşırımda temiz sabah oo kanla uyanınca coook korktum oğluma bişey olucak diye rabbim korudu tüm anneleride korusun inşallah sizin gibi insanlar var olduğu surece içim hep rahat olucak ıyıkı varsınız 💙🙏