Rabbim sifa versin üzülme geçer insallah benimde ilk baslarda düşük tehlıkem oldu bol bol yattım hiç birşey yapmadan ve su çok içtim. 16 haftalıgı gectım hala kullanıyorum progestan ilacını 200 mg lık olandan. Bi kac defa yıne böyle tehlıkem oldu bazı haftalarda pruloton ignelerde vurulmustum.