Kızlar merhaba bu sabah yoğun bir kanam oldu ve birden kesildi sadece wc ye gitince toz pembe seklınde gelıyor 17haftalık hamileyim acile gittik hemen düşük tehlikemin olduğunu ve bol bol dinlenmemi soyledi ve PROGESTAN diye bir ilaç yazdı kullanan var mı aranızda lütfen yardımcı olurmusunuz doktoruma yazdım daha gormedi kullanmalımıyım bu ilacı 😕