Mamy987 Oncelikle hic korkmanıza gerek yok yorumlardan etkilenip ,1 cm açılma ile normal doğum yapamazsınız .Suni sanci verirler ,verdikçe açılma olur.Bende yaşamış biri olarak söylüyorum zorluk, açılma ,saat, kişiden kişiye değişir onunkisi zor olur bir bakarsınız siz biranda açılma yaşar doguruverirsiniz Rahmin genisliginine esnekliğine darlığına bakar.Insallah bebeğiniz ve sizin için en hayırlı olanı nasip etsin Rabbim hayirla sağlıkla alın kucağınıza 🥰