Mamy987 İlk doğumumda hiç acikligim ağrım sancım yokken bu arada bebek 42 haftayı geçiyordu sezeryan dediler kabul etmedim yaşım küçük diye kendim imza atarak normal doğumu seçtim bir gece hastanenin sancı odasında öylece bekledim müdahale edilmeden ve doğuran doguramayan herkesi gözlemledim ama korkmadım sabah on da suni sancı verildi ama doktor hala kesin sezeryan gözüyle bakıyor bebek tam donmemisti 12 de sancım başladı ben dört beş saat gibi bir sürede normal doğum yaptım üç santim açıklık ile doktor umutsuz konuşuyordu ben çatala bebeğin başını tutarak çıktım ama hiç korkup bagirmadim şükür rabbim kolaylığını verdi