Kvsraykt Mamy987 eğer suni sancı alacaksanız herşey yolunda giderse ilerleme olursa açıklıkta neden olmasın önemli olan bebeğin kalp ritminin bozulmaması sancıların düzenli gelmesi
Deletedmom_5 Mamy987 1 cm acıklıkla suni sancı aldım belki acılır diye 8.5 saat suni yedim sonuc sezeryan 😬
Berlaysgl Opheliaaa neden imkansız? Kızım da 1 cm açıklıkla yatış verdiler 5 saat sonra normal doğurdum😘
Kvsraykt Mamy987 Dediğim gibi fitil verir bekler sonra suni sancı verir düşük doz duruma göre arttırır ya da bekler uzunda sürebilir kısa da siz sadece pozitif olun bebeğinize kavuşacaksınız onu düşünün
Kayraninannnesi Deletedmom_5 sırf bunu yaşamamak için 1 cm açıklık ile direk sezaryen oldum 🤭😂 bebeğimin kafası da büyüktü tabi açılma olsa bile beni çok zorlayacaktı 🤗
Deletedmom_5 Mamy987 yani doktorun bu konuda seni yönlendirir zaten bana suni sancıyla bi ihtimal doğurursun belli olmaz dedi kesin doğurursun doyemem dedi öylede oldu keske doktoru dinleseydim o kadar sanciyi bosuna almazdim
cinardefnemoms Mamy987 ben 2 cm ile gittim suyum gelmişti sancım yoktu yatisim yapıldı kendi sancımi bekledik suni sancı verilmedi 4 saat sonra falan arttı ağrılar açılma yükseldi kendi sancimla doğum yaptım. Öğlen 2de gittim hastaneye akşam 9 da doğdu
Deletedmom_5 Kayraninannnesi Benimkide büyüktü her seyi göze almıstım ama olmayınca olmuyor bebek kanala bile girmemişti 😁
Mamy987 Seymaa30 biliyorum canım da doktor yarın gel diyince yarına kadar yeterli açılmam olacak mı diye merak ettim
ruveyda98 Mamy987 1 cm açıklıkla doğuma alındım 2 gün suni sancı aldım ve normal doğurdum ama 2 gün sonra 🙄
cinardefnemoms Mamy987 açılma için hareketler yap canım merdiven in çık squat yap ilişkiye gir bugünden hazırla kendini açılman artsın