Sata göre 11+0 ultrasona göre 11+6′yız biz de. Bugün gördüm miniğimi. Parmaklarını oynatıyordu ultrasonda. 🥰 doktor kız gibi gibi dedi. Ama kesin değil daha küçük dedi. İkili test için kan verdim. Ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıp gayet normal dedi. Benim de göğüs ağrım var. Karnım bir tık çıktı. Bulantıdan iki kg verdim. Ama artık azaldı iyice çok şükür. Kızlar mesanem çok çabuk doluyor sanki benim. Geceleri iki kere tuvalete kalkıyorum. Sizde de var mı bu durum?