Nisanur98 benim de 12. Haftam bulantım hep var yemek yiyebiliyorum önceye nazaran ama ne yesem mideme ağır geliyor, yakıyor … Bebeği hissedeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum . Akıntım çok bugün doktora da söyledim kültür ve idrar tahlili istedi bakalım .2. Gebeliğim ☺️