Nisanur98 bu gece tam 12+0 oluyorum. Hala şaşkınlık var kendimi 5 6 haftalik hissediyorum zaman ne çabuk geçmiş 🤭😅
Benim bir günüm diğer güne uymuyor. Mide bulantim yok Rabbime şükür, ama bazı sabahlar aşırı iştahlı oluyorum, bazı sabahlar bugün gibi 10 dan 13.00 e kadar canim hicbirsey istemedi en son tost yiyebildim 🤷♀️ 1 kg almıştım tuvalete çıkmaktan onu da vermişim 🙄
İkili testi yarin yaptıracağım. Diğer tarama testlerini de devletten randevu bulmaya calisicam yoksa çolugumun çocuğumun rızkını yiyecek bunlar 🤣
Karnim da bir tık çıkmaya başladı ama çıplak halde hala giysiyle görünmüyor 🙄🤤
Akşamları da aşırı iştahlı oluyorum ama bir tabak bitmeden sanki on tabak yemişim gibi sisiyorum cok gicik bi durum. Sanki bebek midemde 😄🤷♀️