SerpilEsra zeynepin_annesiiii bende 28+1 oldumm ama kizim cok aceleci bu ay sonuna dayanirsam iyi olcak 32 olcam ay sonunda doktor 30u gorelim dedi dusununce oglumda 33de dogdu aman Allahm hicbise yok😅
AseLenaMom miniksevdamm Evet ya annem benim 😞 açılmam var ya şuan da açılma olur rahmim onu sıkıştırır felan diye korkuyorum 😞
miniksevdamm AseLenaMom sürekli ayağını kaldır yat ben öyle yapmaya çalışıyorum en azından 37 yi falan görsek yeter 😣
AseLenaMom miniksevdamm doktorum hariç bu adamında paylaştığı bilgileri baya izleyip dinliyorum en sık görülen yan etkisi bebeğin hareketlerinde azalmaymış geçici olarak ama
miniksevdamm AseLenaMom evet bnde baktım inşallah geçicidir ya korkuyor insan Allah korusun birde minnacıklar 2 doz ağır geldi galiba 😣
Saripapatyam1 zeynepin_annesiiii bizimde son 20 günümüz felan haftaya salı günümüzü alacağız inşallah 2. Çocuğum olucak ama çok heyecanliyim 😍