Elifdikel zeynepin_annesiiii şafak 26 ama seseryan olacağı için inşallah son 16 gün sağlıkla gelsinler zamanında gelsinler inşallah ilk kızım erken doğum oldu bu ayları gördüğüm için çok mutluyum
AhahHbzhz zeynepin_annesiiii şafak 40 ama benim sipa aceleci suyum azalmış stresliyim daha erken çünkü:(
Haticeozensen zeynepin_annesiiii evet 3 günde bir kontrole gidiyorum açılma yok sancı yok evdeyim 😄 hatta doktora göre ilk çocuk olduğu için 41e kadar bekliyecek gibiyiz doğmazsa
zeynepin_annesiiii Haticeozensen kaç kilo oldu canım ilk çocuklar biraz geç geliyo galiba istisnai durumlar hariç
Merveyagizd zeynepin_annesiiii aynıyız ☺️ bizimde şafak 18 benmde yalancı sancılarım var birde benm kız aşağıya çok baskı yapıyor çıkacak gibi her an 😂 evde egzersizlere başladım artık gelsn istiyorm 🤷🏼♀️😂
miniksevdamm AseLenaMom sürekli ayağını kaldır yat ben öyle yapmaya çalışıyorum en azından 37 yi falan görsek yeter 😣
miniksevdamm AseLenaMom evet bnde baktım inşallah geçicidir ya korkuyor insan Allah korusun birde minnacıklar 2 doz ağır geldi galiba 😣
AseLenaMom miniksevdamm Biraz biraz hareketlenmeye başladı ama sanki benim kız içim rahatlıyor o hareket ettikçe iyi olduğunu biliyorum çünkü☺️ Bizimki bakalım 36′yı görür müyüz dedi doktor haftaya gidicem bakalım neler diyecek
Haticeozensen zeynepin_annesiiii 2 hafta geride dedi doktor ama 3 kilo olmuş tam bi yorumda yapmadı gelişir daha demişti
AhahHbzhz zeynepin_annesiiii ya benim zaten sezeryan olucak gelmeye niyeti olmasaydi keşke zaten kesecekler alacaklar normal olmayacak ki nie bu acele yani daha 33 haftaliksin bi dur kendine gel 🤣🤣
miniksevdamm AseLenaMom ay çok şükür inşallah bizde de başlar bana 2-3 günde bir gel dedi yarın gideceğim 1-2 hafta daha idare ederse yeter dedi bakalım bizi korkutmasın canlarımız 🌸