KbrAtbs zeynepin_annesiiii Bizim burda da yarın yapacak diyor hava durumu yağar inşallah da biraz serinler
miniksevdamm AseLenaMom aynı şekilde ya dün hiç hissetmedim sabah tekme fln yok sadece orda hafifçe bir kayma gibi 🥺 araştırdım normal diyor iğne yordu galiba onları sağlıkla zamanında gelsinler inşallah ya
AseLenaMom miniksevdamm Evet ya annem benim 😞 açılmam var ya şuan da açılma olur rahmim onu sıkıştırır felan diye korkuyorum 😞
AseLenaMom miniksevdamm doktorum hariç bu adamında paylaştığı bilgileri baya izleyip dinliyorum en sık görülen yan etkisi bebeğin hareketlerinde azalmaymış geçici olarak ama
Rojdakoymen zeynepin_annesiiii yiaaa nasıl heyecanlisin sağlıkla al minik meleği kucağına 😍😍 bizimde son 5 hafta mideme ağrılar giriyor heyecandan biran önce doğsun istiyorum 😉
bebegimin-kokusu21 zeynepin_annesiiii Ne güzel dökmüssünüz duygularınızı dile… Bizim de son 18 günümüz kaldı inşaallah. Heyecan, endişe, sabırsızlık ve merak… Her hayal o ilk kucaklaşma adına kuruluyor artık gün geçtikçe. Hadi diyorum gel bir an önce miniğim… 🥰🥰🥰
Tweety1 zeynepin_annesiiii şafak sezeryan olursam eğer 14 çok değişik hissediyorum kendimi sağlıkla kavuşalim hepimiz inşallah miniklerimize ❤️
co2041 zeynepin_annesiiii bizim şafak da 33 ama sezaryen istediğim için 23 kaldı diyebiliriz eylül annesi olacağım nasipse 💙
Haticecakirr zeynepin_annesiiii bizimde Şafak 23 inşallah 🌸 hayırlısıyla gelsinn ve vaktini beklesin en doğru zamanı🌸
AsuuSaruhan zeynepin_annesiiii son 1 ama ne gelen var ne giden. Muhtemelen suni sancı için yarın yatışımı verecek doktorum
Momlf zeynepin_annesiiii Eylül bize mimiklerimizi getircekkk 😍 ben de heyecanla bekliyorummm 💃💃 ağrılarım vaarr bel karın 18 gün var bakalım 🧚♀️