Aaanneeyiiim MerveAli1303 gittim canım sancim çıkmadı tansiyonum da normal çıktı gebelik zehirlenmesi olsa tansiyon çıkar yada düşerdi dedi doktor idrar ve kan tahlili yapmadı ama
MerveAli1303 Nilll123aa Bu tarihlerde olanlara bende dahil daha erken gelecekmis Gibi geliyor genelde ama bı baktım son 4, son 2 hala tık yok diyen var o yüzden en hayırlı zamanda gelsinler 🥰🙏🤍
MerveAli1303 Busra333 plesanta previadan ötürü bu zamana kadar zorunlu sezeryan dendi ama smdi o durum duzeldigi için artk normal doğumunu bekle dedi doktor :)