MerveAli1303 vallahi bend eöyleyim şuan yattık sancılarım başlarmı diye bekliyorum, veya suyum gelir mi diye 😂 37.den sonra gece suyun gelemsi olasılığı çok yüksekmiş benim burdaki ebe söyledi hollanda daki hatta yarından sonra altıma poşet gibi bişeyle yatıcam yatak ıslanmasın diye😂😂😁