Caglasenn
Bugün belki test yaparım canım
aslında doktorum duphaston yazmıştı o biteli 8 gün oldu adetimde gecikti hala olmadım ilaçta gecikme yapmazki. Alıştım artık böyle gecikme olur bazen onun için kontrole falan gitmiyorum canım.
Yaa düşükmü olmuş öyle 😕en iyisi tedbirli olmak,
İnşaAllah güzel haber verirsin 🥰