Nihal_04 aaa bekle bakalım akşama kadar olmadı yarın kan testi yaptırırsın kuzum ben geçen ay 4 ünde oldum ya ama illa benim geri atar uygulamada benim de 1 i gösteriyor o yüzden bekliyorum bende ama gelen giden yok arada olacakmışım gibi ağrı bir oluyor ama sende de var mı çok sık idrarda var ve göğüslerim normalden fazla şiş ya 🤷🏼♀️