Benimde adetim 1-2 Eylül de olacak bugün olmadı bakalim yarın da olabilirim ama sabah kalkinca test yapacağım, iki gün önce negatif çıkmıştı insan yinede umitleniyor işte 😊 bu arada bizimde 5 Eylül evlilik yıl dönümumuz inşallah Allah’ın izniyle eşime güzel bir hediye vermiş olurum 🙏🥰