Muhtekin SaskinAnne Valla canım haklısın kadın olmak zor ben almıyorum hiç sadece özel bölge filan onları bile zor yapıyorum artık karnım büyüdü
Ozgesah355 busrasahinn banada öyle geliyor bakalım kısmet tabi sağlıklı gelsinler de önce gelmesi benim çok işime gelir açıkçası 😂😂
Aybukealtintas [bilinmeyen] ilk 3 ay çok rahattım valla normal den hiçbir farkım yoktu ama 3 aydan sonra öyle bir mide bulantı ları basladıki şuanda 23. Haftadayım geçmiyor bir türlü.
Sema99 [bilinmeyen] benim oğlumda çok bulantım ve kusma vardı herşey kokardı yıyemzdim ilk dört öle böle yarı evde yarı annemde geçirmiştim o zamanlarda
fatto83 [bilinmeyen] olmuyor diyenler ben niye 3 ay kustuuuum 😊 3 ay dile kolay.. şu bile mide bulantısı yapar mı? Yaptı.. çok şükür sayılı günler geçiyor..
dyg1606 ilknremrh aynen benmde oyle oldu. Gobegim kildan gorunmuyor 😂 ama kas biyik ve hatta yuzumdeki killar yok oldu sanki cikmiyor ☺ oğluşum iyi geldi bana galiba 💙👶🙏
deleytedmom257 [bilinmeyen] valla aynı ya bulantı kusma ilk üç ay. Sadece kızımda et ten tiksinmiştim bunda yiyebiliyorum.bide kızımda çok rahat hamilelik geçirdim hiç zorlanıp ağırlaşmamıştım ama bunda eve mahkum olduk tehlikelerden riskten fln.belki de yaş farkindan da bu gebelik zor geçiyor olabilir 9 sene kolay değil😅
Rmyskrkus Bulantı kusma çok olmadi ilk bebeginde oğlandı ondada çok olmadi ilki 38 de geldi bunda erken gelmezse 38 'da alinacak
dlbr_smy Hdamla evt var :) ikinci erkek bebege hamileyim cokk şükür ic bir sorunum olmadi .. inşlhta olmaz :)