dlbr_smy genelde son güne kadar bekliyor diyolar ama benim oğlum dünyaya gelmeye pek meraklı sanırım 13-25 hafa arası düşük riakim vardı o bitti dedim erken doğum riski başladı dr da normalde doğum eylülün ilk haftası ama senşnki muhtemelen ağustos 15twn sonra olur diyor