Sema99 [bilinmeyen] farklıydı ilk kızımda hiç bulantım olmadı hiç belli değildi hamile olduğum çok rahattım oğlumda fenaydım kusardım çok üçüncü kızımda rahattım ar ara bulantım olurdu oda nadirdi
dlbr_smy Hdamla evt var :) ikinci erkek bebege hamileyim cokk şükür ic bir sorunum olmadi .. inşlhta olmaz :)