SaskinAnne [bilinmeyen] Kim söylediyse yalan söylemiş 20 haftalık oldum Hala bulanıyorum ilk haftalarda günde 5 kez kusuyordum serumla ayakta durdum ve hap içmediğim de gün boyu mide bulantısı ölüyordum biraz azaldı ama hala devam
Muhtekin [bilinmeyen] Benimki de erkek canım 4 aya kadar kustum şimdi bile midem bulaniyo çok şükür kusmuyorum
SaskinAnne SimayBabacanYataan Ben de tek bende mi oldu acaba diyordum canım Göbeğimin üstünde tüyler resmen kıl oldu vücudumda da arttığını fark ediyorum
busrasahinn Ozgesah355 kaçıncı haftadasin 😊 bende öyle hissediyorum sanki 40 haftayı doldurmadan gelir gibi geliyo bana da 😍
Glitter [bilinmeyen] benim de erkek bebisim gelicek ama gayet midem de bulandi kustum da. O tarz seylere inanmayin her gebelik farklidir
Alim dlbr_smy kimi 40 diyo kimi 41 diyo bazisi aniden geliyor 38 de 39 da felan biz suan 36 haftaligiz bakalim ne zaman gelmek istiycek bey efendi normal doğum olucak çünkü bekliyoruz acilmamiz geçen haftadan beri 1 cm
busrasahinn SimayBabacanYataan o benim karnımda oldu sariydi karnimdakiler siyahlastı ama kaş bıyık konusunda çıkması daha da geçlesti 😊
arzuozbek Benim midem de bulandı hala bulanıyor tüylenmede oldu lazere gitmiştim bir de ama tüylerim artarak geri geldi😔
ilknremrh SimayBabacanYataan kas bıyık daha gec cikmaya basladi nedense 🙂ama gobegimde ki killar aldi basini gidiyor 😃
dyg1606 ilknremrh aynen benmde oyle oldu. Gobegim kildan gorunmuyor 😂 ama kas biyik ve hatta yuzumdeki killar yok oldu sanki cikmiyor ☺ oğluşum iyi geldi bana galiba 💙👶🙏