Aiteh can bacim Rebbim isteyine catdirsin inweAllAh ela fikir super he bacim hwle cox oturtma 6ayi olsun sonra ozu oturacag men bilirsen nece edirdim ama 6 aylig idi kalyaskani oturulu yox uzanigli vwzyyetde edirdim yastig qoyurdum arxasina oturdurdum bax ele rahat olurdu bacim men qucaguma cox alirdim aglitan kimi qcmirdim ucurdum😀orgetmiwem ama bizim balaca kalyaskada duran uwag deyildi men bu uwagi korpeliyinde kalyaskada gezdire bilmemiwem sen inanirsan ancaq yatili cixarmiwam camaat rahat gezdirirdi men piw piw deye deye ayilmasin ayda ayilanda ele qiwqirib agliyirdi qacirdim.evee bir az hava catiwmazligi vardi oduki,oldu 8 9 aylig omda istedi indide yeriyir deye durmur ama catdiriram agliyir bawini qata qata edirem mende bir az evdede cetinlik olur ama idare edirem onun oz yuxu vaxti var gece gunorta caliwiram o cur gedem kime deyende 9dan sonra yatmag vaxtidi yatir aa biximku,gec yatir men korpelikdrn ele orgetmiwrm.indide 9za qalire saat fso agliyir yatmag istiyir yaninda yatsam 9 10kimi yatar tez dururam deye uje tez oyadir caliw cox daniw biximki,6ayinda ata deyirdi mawAllAh yeni uwag eledirki,bilir aglasa goturmuyeciyik bir az agliyir gorur goturmursen daha widdetlendirir yox gorur goturmursen susur bax ele orgedirem indi meyveye orgetmiwem her meyveden xirda xirda digruyub yedirirem her gun demek olar yeni caluw Balama bir sistem qur onnan getsin sagligli boyusunler inweAllAh heye baci bunlarin 2 yawi olana kimi biride oldu birde gordun Rebbim xeyirli zamanda nesib etsun inweAllAh senede ugurlar baci inAllAh isteyine nail olarsan acannan sonra de reklami edek burda hamimiz