EsAy1 caaan olerem tamam baci sehifemin adin yazacam indi. Ancaq baci ordan mene mesaj atanda sanki tanimirsan kimi atasrsan. Cunki yoldasimda baxir o sehifeye. Sehifemin adi. geyimhicab_butik.
Hele 3 dene sekil paylasmisam baci tezlikle baslayacam Allahin izniyle girib takib edersen. Hansisa seklin altina bi yorum yazarsan onda bilecem sensen. Cunki hec kim yorum yazmiyib hele