Melissa_20 Bael EsAy1 Salam Aleykum bacilarim men gire bilmirdim nese EsAy1 adi gorende wok oldum😂sonra gordum sehv yazmisan baci menede yazin sabah
EsAy1 Revane Salam baci necesen? Hekimin bilir yeqin. Neceb suni sanci vermir. Sora mecbursan Keser olasan. Uwaq boyudukce cetin olacaq dowguw. InwaAllah sagliqla balani alarsan qucagina
Melissa_20 Revane Aleykum Salam can sagsalamat olsun yeri rahatdida balacaninin ama bele getse kesr ederlere baci normali yaxwifi kaw menim uwagim normal olardi ama esas sagligli olsun kesr ya normal ama hekimine de birden kakasini eder diqqetli olmag lazimdi
EsAy1 Bael Axwamin xeyir baci. He Sabah InwaAllah seherden ne vaxt isdesen yazarsan baci. Melissa_20 Baci Sende Sabah ne vaxt imkanin oldu yaz. Coox darixmiwam. Men qorxuram birden yazaram Yoldawin evde olar.
Revane EsAy1 Salam he baci cox rahatdi e ele bil.O qeder stres kecirtdim indide yeqin fikirlewir ki bele ana atani neyniyirem yaziq ana ondan otru herwey edir ama ne bilim
EsAy1 Revane 😂😂😂 bilirde gelmek olar ya yox. Esas odu sagliqli olsun baci. Vaxdi olanda geleciyi vaxdi hec senin xeberin olmadan gelir. Sag salamat al qucagina InwaAllah 🌼
Melissa_20 Bael Aleykum.Salam baci bizimkiler evdedi sabah yazacam sene inweAllAh necesen bacim balam necedi
EsAy1 Bael Salam baci necesen? Narahay olma men ne vaxt desem ki, bugun yazma baci.Onda yazmarsan. Ama bele seherden axwam saat 7ye kimi yazmaq olar