Yamacin-Annesi Esraali ohh maşallah 🥰 sağlıkla dogurursun inşallah ama 3 e kadr yolu var sezaryeninde bisey olmaz senin ve bebeğin sağlığı yerinde olsunda yeter 🥰
Belacivciv Esraali Her doğum farklı oluyordur ya o yüzden korku normal bence ama insanların kafasında o algı oluşuyor. Annemin mesela ortanca kardeşimin zormuş ama en küçüğümüz yarım saatte bitmiş😂
Esraali Belacivciv tabi değişiyor ilk hamileilkle şimdi arasında daglar kadar fark var vücut değişiyor 19 da doğurmak nerede 30 dogurmak nerde hayırlısı kız erkek sancısı bile farklı olur diyorlar bakalım farklı mı olacak 🙏🥰
Dilekcnkn Esraali Benimde üçüncü sonuna kadar normal istiyorum ama epidural da istemiyorum gerçek bir doğum olsun istedim, ama gün geçmiyor ki bir korku sarmadı değil hani daha 1 hafta önce arkadaşlarıma ayy hiç korkmuyorum diyordum 😂
Esraali Dilekcnkn bebege, o ana göre her sey değişiyor küçük oğlum mesela 37. haftada 3 kilo oldu zayıf kolay gelir diyorlar aksine 3600 ilk oğlm ben anlamadım bile nasıl geldi küçük bebek daha zor geliyor devlette epidural yapılıyor mu
Dilekcnkn Esraali Yok canım yaa yani ben 5 yıl önce yapmıştım ama sanmam yani devlet doğursun çıksın kafasında kaldı ki acın hafiflesin diye epidural mi yapcak 🤷♀️
Esraali Hafsaramazan bebek seviyorum evet 7 8 olur ama bakamam diye vazgeçtim 😁anneler 13 kardeş kocam 15
Meryemm1212 Dilekcnkn Sakarya kadın doğum hastanesinde gündüz saatlerinde olan doğumlar da epidural var :)
zeynepin_annesiiii Esraali aksine fazla doğum yapanlar da daha çok korku oluyo bence . Annem yedi tane doğurmuş 😂 . Doğum konusu açılınca kapattıriyo kadın . Konuşmaya bile katlanamiyo
Buseninannesi_21 Esraali Normal doğum yaparım diyordum ne var ki diyordum taaa ki o doğum salonlarında diğer kadınların sancı çığlıklarını duyana kadar bende sancı çektim ama benim ki onların yanında çerez gibidir diyordum yoook ben asla doğuramam artık normal falan. 😂
Esraali Buseninannesi_21 ben etkilenmiyorm onlardan ama evet baya bagıran aglayan annee diye cok gördüm valla kadınların vektiği ben cok beklemedim sancı odalarında günlerce yatan avr ben sadece suyumu paflattıklarında bagırdım sancı cekerken veya dopururken değil acı eşiğim yüksek
zeynepin_annesiiii Esraali ama annem akıllı 😂 biz büyüdükten sonra yaptı son dörtlüyü. Çocuklar büyüyünce birbirine bakıyo bir şekilde .
2-prensesannesiii Esraali valla korku kaçıncı olursa oluyor 😂 geçen hafta gece gaz sancısıdan bir uyandım Resmen doguruyorum Allah im yeter ben daha doğurmucam bu son deyip durdum . 😂😂 Daha 19 haftaligim o zman birde şimdiden başladı 😂
Esraali 2-prensesannesiii gaz sancısı da cok fena oluyor hamilelikte her sey en ufak grip bile zor geciyor Allah veriyor sabrını 🙏
2-prensesannesiii Esraali aynen. Allah yardımcımız olsun çok kolay bir şekilde doğuralim inşaallah 💜 sağlıklı eli ayağı düzgün bir şekilde kucağımiza alalım Allah in izniyle💜
Esraali zeynepin_annesiiii 😁şimdiki cocukalr bakamaz benimkiler pek hevesli sacını tarıcaz edicez diyorlar ama iki aglama da kacacaklar
gokhande Esraali bende korkuyorum da aşırı değil az bişey bir korku var 🤣 4. Çok ürkütücü gelmiyor bana ya da ben çok rahatım bilmiyorum noluyor 😂