Esraali zeynepin_annesiiii 😁şimdiki cocukalr bakamaz benimkiler pek hevesli sacını tarıcaz edicez diyorlar ama iki aglama da kacacaklar
zeynepin_annesiiii Esraali mecbur olunca bakıyoduk biz mecburen . Anne tarlada napalim 🤣 . Aç mı kalsın ağlasın mi bebiş 🤣
gokhande Esraali evet normal olucak bekliyoruz 37+2 son 19 gün bakalım ne zaman gelirse gerçi benim hiç biri öyle olmadı kontrole diye gittim hep yatış yapıldı 😆
gokhande Esraali ben hiç istemedim epidural ortancayla küçük olanı özelde doğum yaptım istemedim bende biraz psikopatlık var galiba 🤣
Esraali H_myra1 ilkte bilmiyordum ki hiç bir sey ne deseler yapıyodm anlamadım hiç 😁insan kendini cok varesiz hissediyor allahtan iyi muamele gördüm hep
zeynepin_annesiiii Esraali annem hem bize baktı yıllarca hem çalıştı . Hemde babamı çekti babamda kumar alkol sigara hepsi var maalesef 😔 gerçekten zor annelerin hakkı ödenmez
2-prensesannesiii Esraali aynen. Allah yardımcımız olsun çok kolay bir şekilde doğuralim inşaallah 💜 sağlıklı eli ayağı düzgün bir şekilde kucağımiza alalım Allah in izniyle💜
H_myra1 Esraali evet evet ilk bilmiyor insan başına ne gelicek ben ilk dogumda dogurmicam hadi gidelim diyordum sancı geldiginde ikincide çaresiz bu burdan çıkacak dedim bakalım artık 3.de ne olacak 😅
gokhande Esraali açılmam olduğu için ara ara sancılarda vardı o yüzden yatırdılar öylesi daha güzel öteki türlü ne zaman gelicek diye bir gerginlik var 🤭
gokhande Esraali 4 cm olunca yapıyorlar ya ne bilim gerek görmedim herhalde nefes ile kontrol edebildim belki
gokhande Esraali ben 4. İle kapatıyorum herşeyi 😂 artık taşıyamıyorum bünyem kabul etmiyor bende 32 yaşındayım 😬