Esraali vallahi bıktım 4. sen artık korkmazsın ulan korkuyorum, herkes aynısını diyor sen yaparsın 10. olsa yine korkarım doğum bu Dr bile kaçıncı dedi 4. diyorum oo tamam diyor ne tamam 😁😂😂film şeridi gibi geçiyor önümden başıma gelecekler
Kvsraykt Esraali insan korkmaz olur mu ama işte Allah unutturuyor o acıyı bu yüzden tekrar cesaret ediliyor zaten
milla-s Esraali o konuda haklısın valla sonuçta doğum doğal bir şey olsa da vücut için hala bir travma. Yine de 4 tane iyi cesaret valla helal olsun, sağlıkla kavuşun inşallah 🤩
Yamacin-Annesi Esraali sağlıkla gelsin prenses kızdan sonrası dogurmayi düşünüyormusun dusunmuyorsan sorun olmaz
Crcs Esraali ben de kız arayabilirim öncelikle ilk bebiş sağ salim doğsun da 🤲🏻 Allah bagislasin 3 çocuğunuz normal doğum muydu?
Yamacin-Annesi Esraali ohh maşallah 🥰 sağlıkla dogurursun inşallah ama 3 e kadr yolu var sezaryeninde bisey olmaz senin ve bebeğin sağlığı yerinde olsunda yeter 🥰