Sevgikaya1525 Ayln1613 benimde sancım yok ama açıklık 1 santim ilişki önerildi ama eşim korktuğu için yaklaşmıyor doktorumda o zmn perine masajı yapablrsn dedi
Ayln1613 Sevgikaya1525 bizde de aynı denediğimizde de karnımdan o kadar zor oldu ki 😔 umarım sağlıkla kavuşuruz
Esmayy388 Yoncca valla biraz kafam karışıktı ama planlı olsun diye sanırım sezeryan olacak gibi canım
Esygy Sevgikaya1525 ya banada doktor öyle diyince bi korku geldi erkenden gelir diye hazır değilim sanki daha 😂bi doğsun istiyorum bide sancı nasıl olucak onu düşünüyorum rabbim hepimize kolay doğum yapmayı nasip etsin inşallah
Sevgikaya1525 Esygy yok kuzum gelmiyorlar😂ay hiç sorma bendw gelsin diye çabalıyorum ama yok doğum sancısını çektim 😂34 haftamda ama oğlumun gelmesini durdurdular şimdi de küstü oğlum gelmiyor
Itsdlr Esmayy388 Sezaryen gününüz 39+5′e mi verdi yani? Benim hala belli değil günüm🤷🏼♀️ Doktorum tutabildiğimiz kadar tutalım en geç 9 eylül’de alalım dedi
Esmayy388 Itsdlr evet 39+5 oluyor ben seçtim o tarihi 39 u doldurmamız yeterli sonrasında gelişiminde ne eksi ne artı bir şey olmuyor dedi doktorum sen isteğinle mi sezeryan canım
Emsare Son 28 haftasonundan beri başladı yalancı sancılar. Sanki çok durmayacak gibi, şu an kasıklarım ağrıyor 🤲
ftmnrdmrl Gün falan kalmadı artık saatler var 🙃🙃 5 saat 20 dk sonra ameliyatta olacağım 🙈🙈 uyku tutmuyor 🤦🏾♀️
Itsdlr Esmayy388 Evet benim doktorum da 39′u görmek istediğini söylüyor, çok kolay bir doğum diliyorum şimdiden. Epilepsi geçmişim olduğu için doktorum zorunlu sezaryen olacağını söyledi, zaten isteğim de oydu :)