Merhaba benim adet Gunum ayin 7si biz bebek planladik eşimle ilk cocuga ayin 25den beri kendimde hamilelik belirtileri hiss ediyorum baş donmesi mide bulantisi bel agirsi meme agiralari şişkinlik ve s. Ayin 26 test yaptim cok silik dikkatle bakildiginda ikinci cizgi cikti ama sabah sabah yapmisdim aksam 8de cikti adet gunume 6 gun var şimdi yine yaptim testi bir cizgi cikti anlamiyorum sizce hamilemiyim??