benim son iki gün uygulamaya göre ama yarın doktora gidicem bakalım umarım açıklığa da bakar hiç bakmadı bu zamana kadar sancım falan ağrım akıntım hicbirseyim yok acaba sancı falan yok diye mi bakma gereği duymuyor ama yengemin sancısı yokken bakıldığında iki cm açıklığı vardı doktordan doktora fark var galiba benimki devlet hastanesi