blueberyy00 gmzaltns Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin içini ferah tut görmeyede bilir çok normal öyle bişey olursa korkma
gmzaltns blueberyy00 😔 inş görürüm betam 4900 civarı bişey sanırım eğer sağlıklı ilerlersek ozmn inş görünür 🤲
Mihrimahirem gmzaltns bence en garantisi 8. Haftada gitmek. Bakıyorum mesela erken gidiliyor, kese yok, bebek yok, kalp atışı yok diyorlar bu defa anne tedirgin oluyor strese giriyor.
gmzaltns Mihrimahirem evet ama dayanamıyorum bıraksalar gece acilden giderdim hep 🙈 eşim izin vermedi aslında cumartesi gidicektik yarına cektim 🙏 sat göre 6 hafta 5 gün olcaz yarın
DnzDrn Mihrimahirem Geç gitmekte bazen riskli oluyor. Dış gebelik geçiriliyorsa eğer tüp patlamadan iç kanama olmadan gidip dış gebelik teşhisi konması açısından çokta geç gitmemek gerek. Ben geçen yıl erken bile gittiğim halde sağ tüpümden oldum malesef🥺
bilges gmzaltns 4+3 ’te kese gözüktü 6 +3 ’te kalp atışını duyduk ama bu değişebilir dolleneme durumuna gore felan
Pinarr35 gmzaltns 6 haftalik falansin o zaman kwsw ollusnuatur ama kalo atisini belki 1 hafta 10 gub sonra duyarsn belkide hemen duyulur belli olmuyor
Pinarr35 gmzaltns insallah bende haftaya aali keseyi gormeye gidicem bakalm biz ne zaman duycaz kalbini🤰
Pnaar34 Adet tarihime gore 7 haftaligim ama alttan muayene de 6 haftalik ciktim. Keseyi alttan muayene ile 5. Hafta da kalp atisini ve bebegi de 6. Hafta da gorduk ve duyduk cok sukur
Calisananne25 gmzaltns ben hiçbir sorun yaşamadım ne acı yaşadım ne de sonrasında bir sıkıntı oldu 22+5 haftalığım. İnşallah siz de görürsünüz 🥰
DnzDrn gmzaltns Allahın izniyle hiç kötü bişey olmayacak 🤲🥰 Bende yeni gebeyim erken öğrendim reglim gecikmeden. 10 eylülü bekliyorum gitmek için. Şuan tam 4 haftaya girdim. 10 eylülde umarım kese gözükür :)
gmzaltns DnzDrn hemen hemen aynıyız inş sağlıklı gebelik rahat bir hamilelik geçiririz 🤲 allahım gönlünüze göre versin 🤲