gmzaltns evet geçen yıl dış gebelik geçirdim yine bu ayda. Beta değerim en baştan beri 2 katı olmadı hiç. 500 /700/900 şeklinde arttı. 1 hafta sonrada kese sağ tüpte gözüktü hatta patlatmış iç kanama geçirerek acil ameliyata alındım fenalaşıp. 4 ay korundum. Bu ay yine hamile kaldım. Şuan daha iki kere beta bakıldı ilk betam 30 dünkü 2. betamda 89,20. 2 gün arayla normal gibi ama korkuyorum yine tekrarlama riski oluyormuş. Yarın yine betama bakılacak. 10 eylülde gel dedi doktor ozamanada büyür dedi kese görürüz. Ozamana kadar beta takibi yapacağım. İnşallah sorunsuz olur bu sefer :(