gmzaltns Ben adet gecikmemden dolayı gitmiştim doktor sağ yumurtalığında kist var büyük ihtimalle o geciktiriyor adet söktürücü yazayım demişti ben her ihtimale karşı test istedim testimde pozitif çıkmıştı ama kese görünmüyordu 2 gün sonra tekrar gittim kese göründü 4 haftalıktı