Svdaaaaa Bernamelis en azı senin kalmış gördüğüm kadarıyla 🥰 nasıl geçiyor zorlanıyor musun sancı falan var mı
Svdaaaaa H_myra1 hiç gözünde büyütme göz açıp kapayana kadar bı bakıyorsun doğum yaklaşmış benim nasıl geçti anlamadım . Sanki dün hamile kaldığımı öğrenmiş gibiyim 🥰 9.ayima girmişim haberim bile yok🥴 sadece son günler geçmiyor diyebilirim 🥰
H_myra1 Svdaaaaa mide bulantım çok had safhada 2 cocugum var biri 8 biri 2 onlarda da böyle zor geçti😔
Minikkuzular Svdaaaaa maşallah bebiş gelmiş kapıda benim ikinci gebeligim daha 192 gün var gün saymıyorum kızım ne kadar büyürse o kadar kar diyorum😝
Svdaaaaa Minikkuzular evet evett yaklaştık çok şükür sağlıkla 🥰 benim ilk gebeliğim o yüzden bir an önce çıksın istiyorum 🥰
Svdaaaaa kelebekimm benim de 17 diyorda uygulama ama her an benimki çıkabilir 🥰 ters dönmüştü geçenlerde normale döndü çok şükür . Normal doğum olarak görünüyor ama sancı falan hiç yok şimdilik
kelebekimm Svdaaaaa ahhh cok az kalmis. Bana zaman gecmiyor gibi. Ama 17 hafta nasil bitti anlamadim. Saglikla alin kucaginiza insallah. Sikintisiz dogurmak nasip olsun.
Minikkuzular Svdaaaaa taze anne ilk heyecan bu duygular tarifsiz inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım😍