Svdaaaaa 37+4 🥰 Şafak 17 gözümüz yollarda , doğum kapıda günler sayıyoruz oğlumuzu kucağımıza almaya 🥰 peki sizlerin şafağı kaç 😁
Svdaaaaa Ayca0909 aaa çok yakınız 🥰 oğlanlarda geliyor hayırlısıyla 🥰 nasıl gidiyor son günler heycan stres muhakkak vardır kendimden bilirim 😊
Svdaaaaa Ayca0909 aaa çok yakınız 🥰 oğlanlarda geliyor hayırlısıyla 🥰 nasıl gidiyor son günler heycan stres muhakkak vardır kendimden bilirim 😊
Nekrarin Nzlzns kız beraber doğurcaz 😂 benim ki erken gelebilir ama 19 ay önce doğum yaptım sezeryan yine
Svdaaaaa H_myra1 hiç gözünde büyütme göz açıp kapayana kadar bı bakıyorsun doğum yaklaşmış benim nasıl geçti anlamadım . Sanki dün hamile kaldığımı öğrenmiş gibiyim 🥰 9.ayima girmişim haberim bile yok🥴 sadece son günler geçmiyor diyebilirim 🥰
Svdaaaaa kelebekimm benim de 17 diyorda uygulama ama her an benimki çıkabilir 🥰 ters dönmüştü geçenlerde normale döndü çok şükür . Normal doğum olarak görünüyor ama sancı falan hiç yok şimdilik