Ayca0909 maşallah kilosu gayet normal. Benim de ona yakın . Benim de normal doğum görünüyor da bu aralar çok korkuyeoum normal doğumdan . Bir hafta önce çok kötü bir sancım oldu acile gittim alttan muayene ettiler çok acıdı doktor da dedi işte normal doğumu nasil yapacan diye yani normal doğum da da öyle ara ara alttan muayene ederse yapamam ben herhalde. Anlattıklarım sakin seni korkutmasin kişiden kişiye herşey değişiyor canım Rabbim sağlıklı ve tek avazda doğmasını nasip etrsin inşallah