Yasemin_41 havadk bende yenı hamıleykn yanı subat mart gbı falan sorduk eylulde olacak dogum fıyat ne olur dedık zam gelecek fıyat veremyz dedıler ama 4000 üstü kesın dedıler anlassak sımdıden dedm anlaşma yapamayz ne kadar olacagı bellı degıl daha demıslerdı
Nurdanizgi Yasemin_41 konağa gidiyorum 2 hafta önce kontrole gitmiştim sordum normal doğum 4500 TL sezaryen 4750ydi benim doğumum Eylül sonu o zmana bir zam geleceğini söylemişlerdi
BurcuArslan Yasemin_41 eşim tuzlada çocuk pediatrisi Anadolu Sağlık merkezinde bende buradan servisle gidiyorum tek zorluğu evde iki tane daha cocuk var onları o gün kime bırakacağım oluyor 50 dakika bile sürmüyor telefondan film falan bakıyorum gidiş dönüşlerde😂
Yasemin_41 2prens1prensesannesi7 şuanlık bşey görmedm işte bende o yüzden kötuleyemıyorum ama eşim işte duymuş bırılerınden ondan dolayı arastıryo nerede yapsak falan dıye
2prens1prensesannesi7 Yasemin_41 içiniz rahat olsun ben bu zamana kadar kötü bir yorum duymadım eğer kötü olsaydı Gebze’den oraya yol çekilmez
Busra333 Yasemin_41 alikahyaya acile gitmek zorundaydım o kadar kötü davrandılar ki normalde devlet hastanelerini daha çok severim ama beni o hastaneden soguttu