Yasemin_41 çok agrı çekiyordum Kocaeli devlet gece saat 4 gibi beni oraya sevketti yumurtalığımda kist görmüşler. Kadın doktor baktı mr ye ne kisti ne alaka niye gonderiyorlar falan bi dünya söylendi. Ben agrıdan ağlıyorum hala kontrol etmiyor. Dedim bakacak mısınız yoksa beni geri gönderecekti bi alttan ya da karından. Sonra alttan baktı yine kızdı işte hiçbisey yok gonderiyorşae herkesi buraya yoo demiştim ben sana bi dünya şey. Bi de azarladı oraya oturma buraya oturma o kadar kabaydı ki gel buraya git buraya işimi hallettikten sonra bende gerekli cevapları verdim. Ama yazık yani ben orada acıdan ağlıyorum özel ya da devlet bir insana yapılacak muamele değildi