Yasemin_41 evet ben geçen hafta sordum ben izmitte yaşıyorum ama tuzlaya gidiyorum kontrole saglik sigortam özel diye katılım payı çıkardı gittiğim hastanede sigortam 100de 100 karşılıyor doğuma para vermicem bende konak öyle deyince vazgeçtim tuzlada dogurucam