Kubra_kalkan 12. Haftam bitene kadar hep alttan bakıldı. alttan bebek daha iyi görünür bir sorun olsa daha net cevap alınır 4 kaybım olduğu için 5. Gebelikte 3 ay boyunca alttan bakıldı hem de her hafta kontrole çağırıyordu doktorum bebeğin sağlıkla büyüdüğünü gördük emin olduk sonra karın dan bakılmaya başladı. ablanızın da büyük ihtimalle bir sorun vardı bebek te yoksa alttan bakmanın hiç bir zararı yok çevredeki insanlar doktordan daha mı iyi bilecek