Ben 35.Haftamdayım bir kere bile alttan muayene olmadım ne gerek var ki bu kadar bakılmış alttan muayeneye. Daha hiçbir kez bile alttan muayene edilmedim ve tek doktorla kalmadım şimdiye kadar 4 farklı doktora göründüm dördü de alttan bakmaya ihtiyaç duymadı