Merhabalar ben 4 haftalık hamileyken bir doktora gittim beni hiç alttan muane etmedi hep karnımdan baktı ve düşük yapacaksın bebeğin sağlıksız dedi ve dış gebelik dedi benim o günüm kabus oldu ağlaya ağlaya çıktım doktordan aynı gün başka bir dr gittim (erkek) doktor bana alttan bakması gerektiğini söyledi eğer gerçekten dış gebelik yada düşük riski varsa ona göre hareket ederiz dedi ve suan 13 haftadayim hem alttan hem göbekten bakıyor dr alttan baktım zaman sana daha sağlıklı bilgi veririm dedi bna öbür türlü yoksa sağlıklı bilgi alamaz dedi çok şükür Rabbım suan bebeğim çok iiyi sağlıklı Rabbım isteyen herkese versin inşallah