Havva-nurr Çok teşekkür ederim canım bunu deneyeceğim. Bugün bir jel verdi doktorum beisya diye, onunla masaj yap dedi. Deneceğim inşallah olur. Bir doktor bir gebeyi bu kadar korkutmamalı soğutmamalı normal doğumdan ya… gerçekten sezeryan olacak gücüm yok. Kim bakacak bana günlerce… annem yanımda ama kendimi toparlayınca gidecek oda. Yani gerçekten bunları sıkıntı yapmaktan çok yoruldum. Allah yardımcımız olsun hepimizin