yenianne31 Papatyaliiii hayır yapmadım zaten sezaryen olcam bebeğim ters ama covid oldum hastanede yatıyorum ve günde 2 sefer açıklığım var mı diye kontrol ediyorlar😕
Birprensbirprensessss Papatyaliiii Süt icmeniz çok faydalı olur ben ilk gebeligimde kramplarda o şekilde kurtuldum bir de magnezyum+kalsiyum takviyesi aldim
Ysmmmnn Papatyaliiii kendinizi kasmayınnkasyığınız için bu acı zaten doğum sırasında sancıdan alttan muayene etmelerini hissetmyrsunuz