Kvsraykt Papatyaliiii Tabiki bu şekilde genelde bende çok zorlandım 3 buçuk yıl önce berbattı sürekli bakmaları ama bazen güzel şeyler için zor yollardan geçiyoruz sonucu zorunlu sezaryen oldum ama insan unutuyor acı şeyleri ve sonucuna odaklanıyor
Papatyaliiii Kvsraykt Haklısınız insan bebeği için her şeye katlanıyor. Benim de şuan bacak ağrım var bir de bu muayene üstüne gelince belki acı bu yüzden dayanılmaz oldu. Bir de bebeğin suyunu patlatacak diye korktum. Allahım yardım etsin hepimize..
Hafizeplt Papatyaliiii özele gidiyotum canım nst de sancım çıktı bekleyelim muayenende açılma 3-4 cm olursa yaptırırım ama haberin olsun dedi doktorum ama annem il dışından gelecek o yüzden günün belli olsun istedim suniyi istedim 😅 doktorum sadece yapılacakları söyledi sağolsun beni rahat ettirdi
Pembe_duslerr Papatyaliiii çatı muayenesine böyle diyorsanız yani matkap fln normal dogum sizin için çokk zor olabilir yaşadıgım için söylüyorum
Gamzeblt Papatyaliiii 39+2 sin 40 dan sonra beklemiyordur belki doktorun ondan yatış yapmak istemiştir çatı muayeneside ben ilişkide daha çok zorlanıyorum şahsen çatı muayenesi 2 dk sürdü çünkü kasmadım kendimi
Birprensbirprensessss Papatyaliiii Çatı muayenemde bende kendimi.kastim canım bu yüzden ağrı olmuş olabilir doğum ağrınız başladığı zaman hemen hastaneye gitmeden önce duş alıp biraz evin içinde yürüyüş yapmak belki ev süpürmek zamanı evde geçirmek daha iyi olur hemen hastaneye gittiğinizde hem daha fazla tedirgin olmanız mümkün hemde açıklık kontrolu yapıldıktan sonra korkmaniz mümkün
Papatyaliiii Birprensbirprensessss sağ bacağım çok fazla ağrıyor, yürüyüş yapamıyorum temizlik yapamıyorum acaba başka bir öneriniz var mı 😔
Papatyaliiii Sunay10 çok teşekkür ederim deneyeceğim bunları… peki açılma olması sancıya sebebiyet veriyor mu
Birprensbirprensessss Papatyaliiii Süt icmeniz çok faydalı olur ben ilk gebeligimde kramplarda o şekilde kurtuldum bir de magnezyum+kalsiyum takviyesi aldim
Annesininbitanesi1 Babyandmom22 çok güzel dediniz benim ilk gebeliğim ve gebelikten önceden vajinusmus yaşadım yazıyı okuyunca tüylerim ürperdi resmen 😞
Asellinaanesi Kizlar peki çatı muayenesi dediğimiz normal alttan muayene mıdır benimde ilk hamileliğim doguma uygulamaya göre son 30 gün ve eylül 9 da benimde çatı muayenem var alttan muayene 2 kez oldum onun gibi bir şey mi çünkü biraz tedirgin oldum
Papatyaliiii Asellinaanesi Evet alttan muayene… ne güzel siz rahat olmuşsunuz. Bunu da rahatlıkla atlatırsınız eminim 💐
Asellinaanesi Papatyaliiii Ay inşallah ya herkes farklı bir şey söyledikçe gerçekten psikolojim bozuldu korku sarmaya başladı çatı muayenesi veya normal doğum hakkında duyduklarım 😥😱
yenianne31 Papatyaliiii hayır yapmadım zaten sezaryen olcam bebeğim ters ama covid oldum hastanede yatıyorum ve günde 2 sefer açıklığım var mı diye kontrol ediyorlar😕
Kvsraykt Papatyaliiii siz istemediğiniz hiç birşeyi yapamazlar mutlaka bu korkularınızı doktora iletin