anneyim_33 iyi düşün iyi olsun canım. Ben em baştan beri normal istiyorum o sancıyı tatmak istiyorum diyordum. Erken doğum yaptım normal suni sancı ile saatlerce sancım oldu ama bilmiyorum bana öyle çok kötü gelmedi hatta bumuymuş herkesin abarttıgı doğum sancısı dedim içimden ve doğumdan beş dk sonra hiç birşeyim yoktu turp gibiydim. Doğum anıda harikaydı eşimde yanımdaydı çok güzeldi bence