Miniktosbaa Elbet-birgun-kavusacagiz bende adetimi bekliyorum transfer için doktorum Adetin 2 ci günü gel transferini gerçekleştirelim dedi
Elbet-birgun-kavusacagiz Miniktosbaa nasil yani adetli iken mi yapacak adetliyken yapilmiyoki trasnfer
Umutluanne1 Miniktosbaa canım merhaba. Adetli iken transfer olmaz belki yanlış anlamış olabilirsin . Adetin 2. Günü gidiyorsun ilaçlara başlanıyor rahim kalinlasmak için . Belki transfer planlamaya başlarız demiştir canim
Miniktosbaa Elbet-birgun-kavusacagiz adetin 2 günü gel dedi dr transfer yapacak benimde ilk tüp bebek deneyimim tecrübem yok böyle olur zannediyorum tâki siz yazana kadar siz adetsizmi gidiyorsunuz transfere 😳
SecilM Ceysii01 lökosit 11, lökosit esteraz 500 çıktı çok yüksek geldi ama doktorum ne diyecek endişeyle bekliyorum. İlaçla hemen iyileşen bişeydir inşallah
Ceysii01 SecilM cnm benimde tahlillerde 4 5 deger referans disiydi cok yuksek degildi gebelikte yukselebilir ilaca vs gerek yok endise edicek bsy degil dediler
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz canım ankara tıbbın sitesinden tahlil sonucunu görüntülenmiştin gibi hatırlıyorum bi tahlil sonucunu atmıştın buraya. Nasıl görebiliyorsun hastanenin sisteminden? Ben kaydımdan girdim ama sadece randevu al seçeneği var. Bide kişisel bilgilerim vs.
Elbet-birgun-kavusacagiz SecilM yook canm e nabizdan bakmistim Bende hastane sitesinden ugrastim ama ordan bakamamistim
Elbet-birgun-kavusacagiz Miniktosbaa adetliykenn trasnfer olmaz .. muayene edecektir ona gore transfer gununu belirler. Siz dondurulmusmu transfer olucaksiniz
Elbet-birgun-kavusacagiz Ceysii01 SecilM Pinarr35 Umutluanne1 Gul2808 Kucukmucize Tgcycl Bitterimmm Happybsrn Rabbime sukurler olsun pozitif haberini aldm kizlar saglikli sihhatli kucagimizada almayi nasip eder insallah rabbim🤲🤲icim icime sıgmiyo cok sukur darisi butun isteyenlere olsun🥰🥰🥰🥰
Ceysii01 Elbet-birgun-kavusacagiz bende hala lekelnemeyle ugrasiyorum 3 gundur artti bi kesilip bi basliyo dun doktora gittim ultrasona girdim hersey yolunda ama hala bu sorun devam ediyo
Elbet-birgun-kavusacagiz Ceysii01 vc disinda kalk ma canm yemegin bile onune gelsin Zamanla gcer ins.
Ceysii01 Elbet-birgun-kavusacagiz malesef annemdeyim oda akşam geliyo bide düşük riskim vs kanama alani hic bsey yok niye boyle oluyo anlamadim daha dun ultrasona girdim herdey yolunda :(
Elbet-birgun-kavusacagiz Ceysii01 yerlesme kanamasida olabilir nedeni bilinmedik bi lekelanmede olabilir. Sen dikkatli ol kalkma cok fazla cnm
Pinarr35 Elbet-birgun-kavusacagiz allahm kalbine gore versin sakn heyxan yapma kuzum ve ttansverden sonra 1 saat hic kalkmaa ben oyle yaptm ilk transverim ikiz tuttu cok sukur simdi 6 haftaligiz🥰
Elbet-birgun-kavusacagiz Pinarr35 masallah size canm🤩 postum 12 gun oncesine ait bugun kan verdim sonuc bekliyorum 🥰🥰
Dadas Elbet-birgun-kavusacagiz yaaa çok sevindim 🥰🥰 rabbim sağlıkla ilermesini nasip eylesin inşallah 🤲🥰.
Kucukmucize Elbet-birgun-kavusacagiz yaaaaa çok sevindim allahım sağlıklı bi şekilde kavuştursun yavruna 🙏🙏🙏
Happybsrn Elbet-birgun-kavusacagiz ah canım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi Rabbim yardımcımız olsun 🌺🌺❤️❤️ gözün aydın 😁😁
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz yaa çok sevindimmm. Allahım sağlıklı bir şekilde ilerlemesini ve sağlıkla sıhhatle kavuşmanızı nasip etsin. Hakikaten çok sevindin. Maşallah diyelim 😍😍
Elbet-birgun-kavusacagiz Dadas Kucukmucize Amiiiiin amiiin tek duamiz icim icime sigmiyo 🥰🥰Allah razi olsun 😘😘🥰🥰